Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
Branche 'voorzichtig optimistisch' tijdens Qumedia Nieuwjaarsbijeenkomst
"Recessie hoeft geen depressie te worden"
De Nederlandse wonenbranche verwacht moeilijke jaren als gevolg van de huidige recessie. Toch gelooft een meerderheid van de ondernemers dat de recessie niet uitmondt in een zware depressie. Productinnovatie en klantgerichte marketing worden gezien als kansen om de recessie te bestrijden. Dat bleek tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst van Qumedia in Huis de Voorst in Eefde begin januari.
Lees verder ...
 
Het Marketingrapport Klussersbranche 2007
Van Es Marketing Services heeft een onafhankelijk onderzoek gehouden onder klusbedrijven in Nederland. De resultaten van het onderzoek staan in het Marketingrapport Klussersbranche 2007/2008. Het rapp...
Lees verder ...
 
Onderzoeken in opdracht van fabrikanten
Wat zijn de trends in de keukenmarkt, wat zijn de behoeften van uw klanten, waar liggen de mogelijkheden voor uw bedrijf? Dit kan natuurlijk allemaal onderzocht worden. Qudata, het onderzoeksbureau van Qumedia, verzorgt ook onderzoeken in opdracht van fabrikanten en leveranciers.<br>
Lees verder ...
 
Bestel nu!
Het Marketingrapport Meubelzaken 2007
Van Es Marketing Services heeft een onafhankelijk onderzoek gehouden onder <b>meubelzaken</b> in Nederland. De resultaten van het onderzoek staan in het Marketingrapport Meubelzaken 2007. Het rapport is van grote waarde is voor marketeers en management van toeleverende ondernemingen. Het rapport biedt een actueel en compleet overzicht op het gebied van inkoopgedrag, leveranciers, mediagebruik en ontwikkelingen in de branche.<br>
Lees verder ...
 
Branchebarometer op stand 60
Vertrouwen consument licht gedaald
Het vertrouwen van de consument is in april licht afgenomen, zo blijkt uit cijfers van het CBS. De indicator daalde van -9 in maart naar -12 in april. Vooral over het economisch klimaat zijn consument...
Lees verder ...
 
Branchebarometer daalt mee naar stand 49,1
Vertrouwen van consument daalt
Het Nederlandse consumentenvertrouwen lag in maart 2008 maar liefst 17 punten lager dan in juni 2007. Het gemiddelde consumentenvertrouwen in de hele EU nam de afgelopen negen maanden af met 9 punten. Ook het vertrouwen van de keukenondernemers daalt. De Branchebarometer staat op 49,1.
Lees verder ...
 
Marketingrapport Bouwmarkten 2006
Omzet bouwmarkten toont stijgende lijn
Bouwmarkten hebben vorig jaar 39 procent meer omzet gehaald ten opzichte van het jaar ervoor. Bovendien ziet ook dit jaar er behoorlijk rooskleurig uit. Meer dan de helft van alle bouwmarkten, namelijk 58 procent, verwacht voor dit jaar een omzetstijging.
Lees verder ...
 
| 1 |