Badkamertrends over de afgelopen vijf jaar
In het onlangs gehouden grootschalige consumentenonderzoek van Qudata naar de customer journey van de koper van badkamers en badkamerproducten, wordt onder...
“Ons vak is altijd in beweging en ik ook”
Na 20 jaar heeft Aart van de Pol eindelijk een showroom in de stad Deventer. Eindelijk inderdaad, want al toen hij twee decennia geleden voor zichzelf begon als...
OaXLiving by LoooX: na sanitair ook meubels
OaXLiving by LoooX is in het leven geroepen “omdat we bij LoooX Bathrooms de vraag kregen om eiken meubels te maken voor in de woonkamer. LoooX staat al...
Teak & Living bij Bad & Body
Teak & Living uit Brummen heeft afscheid genomen van de franchiseformule Baden Plus. Per september is Teak & Living aangesloten bij Bad & Body. Het...
Toekomstgerichte badkamerplanning
Toekomstgerichte badkamerplanning, voor nu en later. Hoe zullen eisen en behoeften veranderen in toekomstige levensfasen? En wat zal het dagelijks leven voor...
“Er gaat geen jaar voorbij zonder dat we met iets nieuws komen”
Het was 2021, middenin coronatijd, toen ik voor het laatst een bezoek bracht aan Primabad en directeur Jan Zwanenberg. Het Brabantse bedrijf vierde destijds...
Design Award voor Roca’s Nu
Nu van Roca wint de iF DESIGN AWARD 2024, de designprijs uitgereikt door iF International Forum Design GmbH. De visionaire aanpak van ontwerpster Inma...
Villeroy & Boch stopt marketingactiviteiten buitenspa’s
Vanaf komend jaar zal Villeroy & Boch's voormalige partner Bullfrog Spas de activiteiten op de Europese markt onder zijn eigen merknaam voortzetten met een...
Reorganisatie Villeroy & Boch
Villeroy & Boch heeft per 1 augustus dit jaar een reorganisatie van de organisatie doorgevoerd. De huidige divisie Badkamer & Wellness is daarbij...
Grohe zet in op #aquawareness
Nederlandsers douchen gemiddeld 7,4 minuten. Als je daarvan 5 minuten maakt, kun je al een hoop water (en geld) besparen. Per douchebeurt zo’n 18 liter water...
Innovation Awards Mondial du Bâtiment
De winnaars van de Innovation Awards 2024 van de Mondial du Bâtiment zijn bekend. De officiële uitreiking van de Awards vindt plaats op 30 september,...
Naamsbekendheid verkopers badkamerproducten
Elk jaar voert Qudata een uitgebreid onderzoek uit onder meer dan 1.000 consumenten die hebben aangegeven badkamers of badkameraccessoires te hebben gekocht....
Waarom consumenten bij speciaalzaken kopen
Het jaarlijks grootschalige onderzoek van Qudata onder ruim 1.000 consumenten naar hun aankoopgedrag bij de aanschaf van badkamers en badkameraccessoires biedt...
“We hebben het bedrijf met elkaar laten groeien”
Een verhuizing naar een prachtige en ruime nieuwe showroom in Woudenberg, ondernemer Jan Hofland is door de Sanidrõme organisatie benoemd tot erelid én het...
Badkamerformules in beeld
Baden+ ‘Met liefde gemaakt’ Aantal leden: 44 Waarvan franchise: alle Directie organisatie: Saskia Euwe Formulemanager: Saskia Euwe Mijn bad in stijl...
Speciaalzaak blijft belangrijkste aankoopkanaal
Jaarlijks doet Qudata onderzoek naar de customer journey van de consument bij de aankoop van badkamers en -producten. Hiervoor worden jaarlijks ruim 1.000...
Inspiratie en Innovatie op Salone del Mobile.Milano
Evolutie en Innovatie. Dit zijn de kernwoorden voor de 62e editie van Salone del Mobile.Milano, die plaatsvindt van 16 tot 21 april in de Rho Fiera in Milaan....
Over samenwerken, crisistijden en gezond ondernemerschap
Het is, na de jaren nul, de tweede keer dat Meyer Totaal in hun nu dertigjarig bestaan, een crisis voor de kiezen krijgt. Los van corona natuurlijk, want dat...
Hansgrohe wordt allround badkamerspecialist
Hansgrohe transformeert naar een allround badkamerspecialist. De Duitse specialist in kranen en douches sinds 1901, breidt zijn assortiment uit en levert...
Badkamertrends over de afgelopen vijf jaar
De Nederlandse badkamermarkt is voortdurend in beweging, waarbij consumenten en ontwerpers altijd op zoek zijn naar nieuwe en verfrissende ideeën voor...
MHK: uitbreiding en intensivering activiteiten op Europese markt
De MHK Groep heeft meer dan veertig jaar geschiedenis en heeft als doel de sterke punten te benutten en de efficiëntie te verhogen op de Europese markt....
Vorige | 1 | 2 |
Deze pagina printen
Vertaal via Google
Uw mening