Cor de Graaf en NANOschoon
Het jaar van…
Voor Rotterdammer Cor de Graaf was 2024 het jaar waarin hij zijn vrouw verloor aan eierstokkanker. Een verdrietig jaar kun je wel stellen, maar het betekende voor Cor ook een ommekeer in zijn leven. “In de 4,5 jaar dat zij ziek was, heb ik meer geleerd dan in de jaren daarvoor en daar ben ik heel dankbaar voor. Ik heb me voorgenomen als nieuwe doelstelling in mijn resterende leven het roer drastisch om te gooien....
“We zien dat de veranderingen effect hebben”
Voor sanitair leverancier RIHO betekende 2024 het begin van een nieuwe fase voor het bedrijf. Op 1 juli deden de voormalige managers Guy Claesen, Bardo...
Analyse klantsegmentatie per retailkanaal
De badkamerbranche staat voor grote uitdagingen: veranderende consumentenvoorkeuren, toenemende concurrentie en een diversiteit aan aankoopkanalen. Een...
Hoe demografische factoren de winkelkeuze bepalen
Elders in dit nummer wordt een analyse gegeven van de verschillende klantprofielen van badkamerconsumenten. Maar wat kun je nu met deze informatie? De keuzes...
Na een bomvol 2024 vol energie vooruit
Saskia Euwe, directeur Baden+, blikt met ons terug op 2024. “De jaarwisseling staat alweer voor de deur. Voor mijn gevoel is 2024 voorbijgevlogen. Een paar...
Een bewogen jaar vol hoogtepunten voor IGM
IGM blikt terug op het afgelopen jaar: “2024 was een jaar van grote veranderingen en hernieuwde ambities voor IGM. Met een duidelijke strategie hebben we onze...
Trots op jubilea en nieuw lid Heijkoop
Het was een bijzonder jaar voor badkamerformule Sanidrõme. Sanidrõme mocht meerdere jubilea vieren, waarbij leden het indrukwekkende aantal van 25- tot zelfs...
Adviseren van droom naar realistisch plan
Marco Kaleuwee is ondernemer in hart en nieren. Na jarenlang een eigen aannemersbedrijf, werd hij in 2009 retailer. Toen hij met zijn eerste winkel begon, ging...
Sani4All: een jaar vol vernieuwing en groei
In 2024 heeft Sani4All opnieuw bewezen dé specialist te zijn in complete badkameroplossingen. We bieden niet alleen complete badkamers, maar nemen onze klanten...
Loods 5 viert 25ste verjaardag
De winkels zijn inmiddels niet meer weg te denken uit het Nederlandse interieurlandschap. Vijfentwintig jaar geleden, om precies te zijn op 15 december 1999,...
Groei en positiviteit voor Mijn BAD
Voor Mijn BAD was 2024 een jaar vol positiviteit en vooruitgang. Dankzij de samenwerking met toonaangevende partners besloten maar liefst 17 ondernemers zich...
InstalCenter bouwt aan duurzamer wereld
Het jaar loopt alweer ten einde, waarmee het ook voor InstalCenter een moment is om stil te staan bij de veranderingen en vooruitgang die ze het afgelopen jaar...
Geberit hoofdsponsor Skills Heroes
Geberit is wederom de trotse, officiële hoofdsponsor van Skill Heroes, de vakwedstrijd Sanitair- en verwarmingstechnicus. Skill Heroes is een mbo-vakwedstrijd...
De STS• Awards 2025
Vakblad STS• (her)introduceert de jaarlijkse Awards uitreiking. Waar we in het verleden altijd de keukenondernemer van het jaar verkozen, gaan we vanaf 2025...
Een oase van mogelijkheden in kleur
Welke trends voor de badkamer zien ze bij Detremmerie en met welke innovaties komt de leverancier zelf? We vroegen het CEO Koen Ducatteeuw. “We zijn steeds in...
Afvalinstallatie hansgrohe en ImpulsTec
Hansgrohe heeft samen met ImpulsTec de eerste elektrohydraulische shredder- en materiaalafscheidingsinstallatie voor verchroomde kunststof onderdelen...
Baderie Houten heropent vernieuwde showroom
Na een intensieve verbouwing heeft Baderie Houten op 1 oktober haar vernieuwde showroom heropend “met moderne badkameropstellingen, ruime indelingen en de...
“Zonder passie voor het product zou ik dit succes niet kunnen behalen”
Juni vorig jaar opende The Mosaïc Factory in Nistelrode naast hun kantoor het ‘Experience Centre’ een inspirerende ruimte, van onder tot boven aangekleed...
Oriënteren
Wij zijn momenteel aan het kijken naar een andere woning. Hoe de badkamer en de keuken eruit zien is daarbij één van de dingen waar ik als eerste op let....
Verwachtingen op basis van trends
Op basis van de analyse van de trends van de afgelopen vijf jaar en de huidige consumenteneisen in 2024, kunnen we enkele voorspellingen doen over welke eisen...
Wat zoekt de consument bij badkamerproducten
Over de afgelopen vijf jaar zien we duidelijke verschuivingen in de eisen die consumenten stellen aan nieuwe badkamerproducten en -accessoires. Eén van de...
Noviteiten en het nieuwe gezicht van RIHO
Op maandag 9 september vond het allereerste Riho Launch Festival plaats. Magazijn en showroom van het bedrijf in Tilburg werden deze dag omgetoverd tot...
Groeien, samenwerken en blijven ontwikkelen
In de afgelopen veertien jaar is het hard gegaan met Bokmerk, het bedrijf in aluminium achterwanden, dat in 2010 werd opgericht door Marcel Bok. De komst van...
Nominatie burgbad cleanFlow sifon
De door burgbad ontwikkelde sifon cleanFlow is genomineerd voor de Duitse duurzaamheidsprijs voor producten op het gebied van hulpbronnentransformatie. Met...
Trends en veranderingen in prioriteiten voor de badkamer
De afgelopen vijf jaar zijn er significante verschuivingen zichtbaar in de voorkeuren van consumenten wat betreft de aanschaf van badkamerproducten. Een blik op...
| 1 | 2 | Volgende
Deze pagina printen
Vertaal via Google
Uw mening