Hornbach zet in op service
Een groot assortiment, een ruime voorraad, een webshop, deskundig advies en de laagste prijs. Bijna elke retailer claimt het te hebben. Maar wat heb je eraan als de service ontbreekt? In haar nieuwe campagne stelt Hornbach die vraag aan de consument en heeft de bouwmarkt natuurlijk haar antwoord klaar.
Paint the future met AkzoNobel
Om dit streven een zet in de goede richting te geven, gaat AkzoNo...
Opening 15e Reddy showroom
Op 20 december a.s. is de opening van de Reddy-winkel aan de Kete...
Miele plant flagshipstore Amsterdam
Miele opent volgend jaar een tweede eigen winkel in ons land, zo ...
Veiligheid woning overschat
Uit eerder onderzoek van de stichting Nationale Inbraakpreventie ...
Doehetzelf-branche heeft nieuwe CAO
Duurzame inzetbaarheid is een belangrijk thema naar de toekomst t...
Start campagne voor inductiekoken
Tot de winkels die het inductiekolen promoten, behoren bekende el...
Keuken-ondernemers in Quote-lijst
Ben Mandemakers is volgens Quote niet meer alleen de ‘keukenkonin...
Verkoop tuinproducten helpt dhz
Er was echter wel sprake van prijsdruk, waardoor de omzet van dez...
[ADV] “Wij ontzorgen keukenzaken”
Voor ondernemers die moeilijk van hun showroomkeukens af kunnen k...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Volgende
Vertaal via Google