Keukenzaak blijft favoriet voor apparatuur
Onderzoek consumentenaankoop (1)
Meer dan de helft van de consumenten koopt hun keukenapparatuur nog steeds fysiek. En wanneer de consument voor een winkel kiest dan is dat meestal - en over de jaren ook steeds vaker - voor een keukenspeciaalzaak. Bovendien besteden zij daar behoorlijk veel meer dan bij de andere verkoopkanalen, zo blijkt uit onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses.
Hoe gezond zijn uw medewerkers?
Van alle nachten slapen Nederlanders het slechts van zondag op ma...
Online aankopen DHZ beperkt
Het aantal consumenten dat hun doe-het-zelf producten online aans...
Duurzame productie en hybride auto's
Reden om de verpakkingswijze en het materiaalgebruik eens goed te...
Marketing voor een betere wereld
Waar het tegenwoordig vrij gebruikelijk is als bedrijf na te denk...
'Alles is beter dan weggooien'
ďWij werken voor 1.750 producenten en importeurs van e-apparaten ...
Derde Bauhaus in de maak
Deze derde vestiging van de bouwmarktgigant verenigt straks op ru...
Omnichannel: Amazon en Coolblue
Wonen en DHZ profiteren van de sterke woningmarkt, zo blijkt uit ...
Warmteservice Den Haag
Eind januari opende Warmteservice een nieuwe vestiging in het bed...
Piet Hein Eek ontwerpt voor IKEA
Piet Hein Eek is al sinds 1990 bekend om zijn sloophouten product...
| 1 | 2 | 3 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken
Vertaal via Google