Verkoopkanalen sanitair kennen zeer grote verschillen
Analyse van marktsegmenten (1)
Ieder jaar doet Qudata Markt- & Trendanalyses consumentenonderzoek naar de verkoop van badkamers en badkamerproducten. Ruim 1.000 consumenten die deze producten recent hebben gekocht of binnenkort gaan kopen doen mee aan dit onderzoek. Door vragen aan elkaar te koppelen kan een uitermate interessante analyse worden gemaakt van de hele markt.
Duurzaamheid en rentabiliteit gaan samen
Laten we beginnen bij het genoemde project. Hoe is de voortgang e...
Küchenmeile: 'trends & innovatie'
Een van de meest opvallende events tijdens de komende Küchenmeile...
Hausse aan investeringen bij werkbladen
In mei jl. werd het Dekker Trend Centre aan het Nijverheidscentru...
'Nederland is van groot strategisch belang'
Er is heel wat gebeurd, sinds ruim dertig jaar geleden de eerste ...
Lorreine introduceert Color-serie
Kenmerkend voor Lorreine was van oorsprong de keuze voor handgema...
Verboden voor geitenwollensokken
Wie denkt dat Rob Bos zijn ecologische zaak ooit begon vanuit zui...
Iedere formule vindt zijn eigen plek
Ieder jaar voert Qudata een onderzoek uit onder consumenten die e...
Derde Bauhaus open in Venlo
Na Groningen en Hengelo O. heeft Venlo de derde vestiging van het...
De keuken toont een evolutie tot '3.0'
De verklaring die producenten geven aan de in Milaan gepresenteer...
| 1 | 2 | 3 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken
Vertaal via Google