Bouwmarkt stabiliseert positie in sanitair
Specialist versus doe-het-zelf
De bouwmarkt stabiliseert zin positie binnen het marktsegement sanitair. Bijna de helft van de consumenten die op zoek zijn naar een nieuwe badkamer of -producten doen hun aankoop bij een bouwmarkt. Dat blijkt uit het Consumentenonderzoek Badkamers en- Producten 2017 van Qudata Markt- en Trendanalyses.
De douche is favoriet bij consument
De lijst van door consumenten genoemde belangrijke trends, wordt ...
Drie concepten ontwikkeld in 2017
Over het jaar 2017, met toegenomen showroombezoek en omzetgroei b...
Klant koos in 2017 voor luxe
Ruim 3.500 respondenten zijn voor dit onderzoek ondervraagd. Zij ...
'Platformen worden de toekomst'
Doen we straks massaal onze aankopen bij online giganten als Bol....
Design heeft opslagruimte nodig
ďWanneer we denken aan comfort in de badkamer, denken we eerst aa...
Luisteren, bijsturen en aanpassen
Marjolein Gerritsma is sinds 2001 werkzaam bij IGM en vanaf 2010 ...
De woonretail verliest winkels
Gekoppeld aan de daling van het aantal verkooppunten ziet Locatus...
Vertaal via Google