Bouwmarkt stabiliseert positie in sanitair
Specialist versus doe-het-zelf
De bouwmarkt stabiliseert zin positie binnen het marktsegement sanitair. Bijna de helft van de consumenten die op zoek zijn naar een nieuwe badkamer of -producten doen hun aankoop bij een bouwmarkt. Dat blijkt uit het Consumentenonderzoek Badkamers en- Producten 2017 van Qudata Markt- en Trendanalyses.
Retail moet mee met nieuwe betaalsystemen
“Betalen en vooral mobiel betalen is een hot topic geworden”, zeg...
Badmeubel vervangt het voorraadhok
We bladeren door twee edities van 25 jaar geleden: de eerste twee...
Badkamerklant kiest dhz om prijs
In de vorige uitgave van KWM. stond een artikel over dit badkamer...
In razend tempo naar Hubo nieuwe stijl
Natuurlijk was de redactie van vakblad KWM. nieuwsgierig. En dus ...
Een terugblik op 25 jaar doehetzelf
Al bladerend in de oude uitgaves van ‘Vakkrant Karwei’ zoals het ...
Gezondheidsrisico's binnenleven zwaar onderschat
Veel Nederlanders onderschatten de impact van het binnenleven op ...
KW Wonen slaat vleugels uit
Na de noodgedwongen stop zijn Arnold en Joke nu echter trots en t...
Omzetgroei verschilt per regio
Alle segmenten In 2017 realiseerden woonwinkels voor het vierde j...
'Vrijdag is voor bestaande klanten'
We praten met recht over een zonweringfamilie. Senft bestaat al v...
| 1 | 2 | 3 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken