Bouwmarkt stabiliseert positie in sanitair
Specialist versus doe-het-zelf
De bouwmarkt stabiliseert zin positie binnen het marktsegement sanitair. Bijna de helft van de consumenten die op zoek zijn naar een nieuwe badkamer of -producten doen hun aankoop bij een bouwmarkt. Dat blijkt uit het Consumentenonderzoek Badkamers en- Producten 2017 van Qudata Markt- en Trendanalyses.
Weinig online verkoop interieurdecoratie
Op dit moment is slechts een fractie (2 procent) van deze onderne...
Branche begint positief aan 2018
Omzetgroei woonretail In de eerste drie kwartalen van het afgelop...
De douche is favoriet bij consument
De lijst van door consumenten genoemde belangrijke trends, wordt ...
'Platformen worden de toekomst'
Doen we straks massaal onze aankopen bij online giganten als Bol....
Design heeft opslagruimte nodig
ďWanneer we denken aan comfort in de badkamer, denken we eerst aa...
Drie concepten ontwikkeld in 2017
Over het jaar 2017, met toegenomen showroombezoek en omzetgroei b...
Klant koos in 2017 voor luxe
Ruim 3.500 respondenten zijn voor dit onderzoek ondervraagd. Zij ...
Luisteren, bijsturen en aanpassen
Marjolein Gerritsma is sinds 2001 werkzaam bij IGM en vanaf 2010 ...
Online megashop vriend of vijand
Op dit moment heeft bol.com maar liefst 16.000 partners die via b...
| 1 | 2 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken