Hoe retailers hun strategie aanpasten
Positionering keukenretailers, deel 3
In deze laatste aflevering over de positionering van keukenretailers: aandacht voor prijzen en marktaandelen. We zagen reeds hoe verschillende keukenretailers zich richten op verschillende markten, althans hoe hun marketingbeleid leidt tot verschillende doelgroepen. Ook in prijsstelling blijken speciaalzaken te verschillen, vooral in hun beleid. Dat heeft weer effect op de verdeling van de omzet in de keukenmarkt.
Bouwmarkt en woonwarenhuis voor de regio
Volkomen terecht is Angeline enorm trots op haar fraaie winkel in...
Kom naar het Qu Event 2019
Wat u kunt verwachten tijdens dit Qu Event? Natuurlijk verrassen ...
Kom naar het Qu Event 2019
Wat u kunt verwachten tijdens dit Qu Event? Natuurlijk verrassen ...
Service Control voorkomt faalkosten
Service Control... we laten de initiatiefnemers eerst maar eens u...
'Soms komen dingen op je pad'
ďVier bedrijven in drie jaar tijd was niet mijn intentie, maar he...
'Duurzaamheid en mvo betere manier van ondernemen'
Niet alleen een commerciŽle kans, maar ook noodzaak voor een bedr...
Duurzaamheid in de zonweringbranche
Lex Janssen, bijna twee jaar werkzaam als adviseur in de uitgebre...
Jeroen de Roos nieuwe man Romazo
Hij heeft er zin in. De hele zomer al rijdt hij duizenden kilomet...
Verboden voor geitenwollensokken
Wie denkt dat Rob Bos zijn ecologische zaak ooit begon vanuit zui...
| 1 | 2 | 3 | 4 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken