Kwaliteit blijft scoren bij consument
Klant kiest specialist om kennis en advies
Consumenten die naar een badkamerspeciaalzaak gaan om een nieuwe badkamer of -accessoires te kopen, kiezen heel bewust voor een bepaalde formule. Kwaliteit, betrouwbaarheid en goed advies zijn daarbij de voornaamste indicatoren waarop klanten een winkel binnenkomen. Dat blijkt uit het Consumentenonderzoek Badkamers en -Producten 2017 van Qudata Markt- en Trendanalyses.
LoooX levert maatwerk aan haar retailers
Bovenstaande afbeelding is een mooi voorbeeld van een LoooX maatw...
Volop tevredenheid op het MHK Congres
“De geschreven keukenomzet in het eerste kwartaal laat in ons lan...
33 jaar Keukencentrum Stam
Op 12 juni was het 33 jaar geleden dat de eerste keukenshowroom v...
Multimate Holten omgebouwd naar Hubo
De ene na de andere nieuwe Hubo opent zijn deuren. De winkel in H...
Kinderboek in ruil voor E-afval
Wecycle verspreidt de kinderboeken via de deelnemende bouwmarkten...
Nieuwe ZVM• is onderweg
Hij kan elk moment op de mat vallen, de nieuwe editie van Zonvak ...
Velux recyclet dakramen
Het is voor het eerst in Nederland dat dakramen gescheiden worden...
Trouwe afnemers worden beloond
Een aantal keukenzaken, zoals Van Diessen Keukens uit Veldhoven, ...
Om KlusWijs kun je niet heen
In ‘The Age of the Customer’ zoals dat zo mooi heet, draait het n...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Volgende
Vertaal via Google