Kwaliteit blijft scoren bij consument
Klant kiest specialist om kennis en advies
Consumenten die naar een badkamerspeciaalzaak gaan om een nieuwe badkamer of -accessoires te kopen, kiezen heel bewust voor een bepaalde formule. Kwaliteit, betrouwbaarheid en goed advies zijn daarbij de voornaamste indicatoren waarop klanten een winkel binnenkomen. Dat blijkt uit het Consumentenonderzoek Badkamers en -Producten 2017 van Qudata Markt- en Trendanalyses.
LoooX levert maatwerk aan haar retailers
Bovenstaande afbeelding is een mooi voorbeeld van een LoooX maatw...
Innovatieve concepten van HSK
In badkamers is nog altijd behoefte aan renovatie, want veel badk...
Leenders bij Baden+
Baden+ verwelkomt Leenders Badkamers en Tegels als nieuwe franchi...
Primabad presenteert nieuwe series
De meubellijn Blend is een lust voor het oog en ontworpen voor ie...
Nieuwe X≤O vestiging geopend in Duiven
Met ruim 1600 vierkante meter aan winkeloppervlakte wil de gloedn...
Frames zetten de toon bij badmeubelen
Van Detremmerie en Alke tot Ethicraft en Allibert; en van Duravit...
Online: Badinbeeld.nl
Bad in Beeld introduceert het nieuwe online platform badinbeeld.n...
Laufen met Marcel Wanders
Tijdens de aankomende Milano Design Week in april presenteert Lau...
De douche is favoriet bij consument
De lijst van door consumenten genoemde belangrijke trends, wordt ...
| 1 | 2 | Volgende
Vertaal via Google