Kwaliteit blijft scoren bij consument
Klant kiest specialist om kennis en advies
Consumenten die naar een badkamerspeciaalzaak gaan om een nieuwe badkamer of -accessoires te kopen, kiezen heel bewust voor een bepaalde formule. Kwaliteit, betrouwbaarheid en goed advies zijn daarbij de voornaamste indicatoren waarop klanten een winkel binnenkomen. Dat blijkt uit het Consumentenonderzoek Badkamers en -Producten 2017 van Qudata Markt- en Trendanalyses.
LoooX levert maatwerk aan haar retailers
Bovenstaande afbeelding is een mooi voorbeeld van een LoooX maatw...
Consument laat onderhoudsbedrijf merken kiezen
Onderhoudsbedrijven in Nederland worden ook in 2018 gezien als vo...
Om KlusWijs kun je niet heen
In ĎThe Age of the Customerí zoals dat zo mooi heet, draait het n...
Innovatieve concepten van HSK
In badkamers is nog altijd behoefte aan renovatie, want veel badk...
Leenders bij Baden+
Baden+ verwelkomt Leenders Badkamers en Tegels als nieuwe franchi...
Primabad presenteert nieuwe series
De meubellijn Blend is een lust voor het oog en ontworpen voor ie...
Omzet en winst Intergamma stijgt
Ook in het komende jaar zal Intergamma verder inzetten op haar gr...
Week van de installateur in Hardenberg
Elektro Vakbeurs en Installatie Vakbeurs zorgen in september voor...
Multimate Nieuwkoop wordt KlusWijs
Het betreft dit keer echter geen Formido, maar Multimate-ondernem...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken
Vertaal via Google