Speel je om te spelen of om te winnen?
Je kunt van je strategie alleen een winnende strategie maken als ...
Innovatie: keiharde noodzaak
Zowel de retail- als de groothandelsmarkt verandert fundamenteel ...
Vertrouwen als winnende strategie
Iedere ondernemer en verkoper streeft ernaar om winstgevend in ee...
Zonder falen geen succes
Alles is er klaar voor, na een lange winter van ieder weekend bar...
Kracht van de retail
Sinds het einde van de crisis is de banencaroussel weer vol op ga...
Veranderingen: uitdaging of kans?
Als ondernemer komt er nogal wat op je af in deze snel veranderen...
Ze weten te veel
Het is wat met de consument van tegenwoordig. Hij (of zij, of de...
Vind je lot uit de loterij
‘Pling’, weer een verzoek op LinkedIn: ‘Hoi Olga, weet je nog een...
Expertise als troefkaart
In mijn vorige column gaf ik aan dat er twee belangrijke troefkaa...
Points of Engagement
De rol van fysieke winkels in het retaillandschap is sterk verand...
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken
Vertaal via Google