Enthousiasme ondanks 'reuring'
Binnenkort gaan we (bijna) allemaal weer richting Duitsland om la...
Vaagt Amazon de groothandel weg?
We lezen veel artikelen waarin somber wordt gedaan over de toekom...
Aantal webwinkels groeit explosief
Structurele veranderingen van de retailsector (consumentengedrag,...
Het is tijd voor digitale actie
Digitalisering is oorzaak en gevolg van veel veranderingen in onz...
Controlerend manager of coachend leider?
“Nou Olga, ik kom er tijdens een controle van een groot keukenpro...
Speel je om te spelen of om te winnen?
Je kunt van je strategie alleen een winnende strategie maken als ...
Innovatie: keiharde noodzaak
Zowel de retail- als de groothandelsmarkt verandert fundamenteel ...
Vertrouwen als winnende strategie
Iedere ondernemer en verkoper streeft ernaar om winstgevend in ee...
Zonder falen geen succes
Alles is er klaar voor, na een lange winter van ieder weekend bar...
Expertise als troefkaart
In mijn vorige column gaf ik aan dat er twee belangrijke troefkaa...
| 1 | 2 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken
Vertaal via Google