Nieuw huisstijl en eigen magazine Hubo
 
Met een opgefrist logo en de pay off Overtref jezelf wil Hubo zich nadrukkelijker profileren als dhz-formule voor mensen die streven naar een perfect resultaat in combinatie met maatwerkadvies.
In de basis is het oude geelzwarte Hubo-logo intact gebleven. Maar de stijl erom heen is, zoals de formule het zelf omschrijft, ‘in een nieuwe lak gezet’. Tegen die achtergrond zijn alle communicatiemiddelen gerestyled, van winkeltassen en klantenpassen tot de speciale actiekoppen, de actiefolders en de winkelmaterialen. Alle tweehonderd Hubo-vestigingen worden de komende jaren stapsgewijs aangepast aan het nieuwe uiterlijk. De eerste vernieuwde winkel is onlangs geopend in Bergeijk.
Ook verschijnt deze maand de eerste editie van De Klussy, Hubo’s eigen, gratis magazine. Daarin artikelen over het ‘echte klussen’ en informatie over nieuwe producten en aanbiedingen.
Zie ook het interview met DGN-directeur Paul Burger in deze editie van Karwei Management.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2011 - maart | Pagina(s) 7
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken