Heroal opent Nederlands kantoor
 
Dichterbij dan ooit. In dat kader opende heroal onlangs een Nederlandse vestiging in het Brabantse Mill. Met het neerstrijken op Nederlandse bodem, hoopt het van oorsprong Duitse bedrijf haar Nederlandse klanten nog beter dan voorheen te kunnen bedienen.
 
Op 1 mei vond de feestelijke opening van het nieuwe pand plaats. Zoals dat hoort bij een opening knipten heroals algemeen directeur Konrad Kaiser, Johann Henkenjohann GmbH&Co KG en Michèl Willemse, de nieuwe directeur van heroal Nederland, geheel traditioneel een lintje door. Vervolgens konden de gasten het nieuwe gebouw en de bijna 400m2 tellende showroom bezichtigen.

Nederlands team
Tot voor kort werd de Nederlandse markt bewerkt door twee vertegenwoordigers, in samenwerking met de hoofdvestiging van heroal in Verl. Met de opening van de Nederlandse tak is het bedrijf nu daadwerkelijk fysiek aanwezig in ons land. Bedrijfsvoering, marketing, binnendienst en service worden sinds mei van dit jaar in de eerste lijn overgenomen door het team in Mill. “Om onze bestaande en toekomstige klanten een nog betere dienstverlening en gedegen advies te kunnen bieden, hebben we een deskundig en gemotiveerd team samengesteld”, aldus Michèl Willemse, die vervolgens het complete Nederlandse team voorstelde aan de aanwezige gasten in Mill.

Dichter bij de klant
‘Dichterbij dan ooit’ betekent voor heroal niet alleen dat de fysieke afstand tot de klant kleiner geworden is, maar betreft ook het productenpallet en de dienstverlening. “We willen in Nederland dichter bij onze klanten staan en de wensen van onze partners nog beter tegemoet treden dan we nu al doen vanuit Duitsland. Dat betekent dat er rekening gehouden moet worden met zaken die specifiek gelden voor de Nederlandse markt.”, aldus Konrad Kaiser. Het leveringsprogramma zal in Nederland daarom niet beperkt blijven tot het complete pakket aan materialen uit de Systeemcatalogus van heroal, maar speciaal voor Nederland biedt men vanuit Mill kant-en-klare rolluiken, roldeuren en zonweringsproducten aan. Daarbij kan gedacht worden aan bijvoorbeeld eigen ZIP-screens en knikarmschermen. Het speciaal op de Nederlandse markt afgestemde ‘heroal Partner@First’ programma moet gaan zorgen voor een intensieve en duurzame relatie met de klanten hier.
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2015 - juli | Pagina(s) 7
Categorie: Zonwering, Rolluiken
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken