Aralco in 2018 onder naam Renson op markt
 
Vanaf 1 januari 2018 komt het volledige assortiment van Aralco onder de merknaam Renson op de markt. Als internationale trendsetter in ventilatie, zonwering en terrasoverkappingen, geeft Renson hiermee extra invulling aan zijn ambitie om Nederlandse klanten beter te kunnen bedienen met een ruimer assortiment.
 
Beide ventilatiespecialisten bundelen de krachten om met één merk, dat van Renson, sterker te staan voor de toekomst. Met een gezamenlijk netwerk van ervaren verdelers en een focus op totaalconcepten vallen de puzzelstukken voor de Nederlandse markt zo helemaal in elkaar.
Ventilatie kijkt tegen een steeds strenger wordende wetgeving aan en dus legt de bouwsector de lat op het vlak van energiezuinigheid, luchtkwaliteit en akoestiek steeds hoger. Bovendien zijn bewoners zich meer dan ooit bewust van het belang van een degelijke binnenluchtkwaliteit in hun woning, op kantoor, op school of in het ziekenhuis. Ook dat brengt stijgende verwachtingen met zich mee, bijvoorbeeld op het vlak van ‘smart living’. Dit alles vormt de reden om voortaan onder één merk – ‘Renson’ – naar buiten te treden. Daar kan nu ook Renson volop beroep op doen om z’n merk verder uit te bouwen, terwijl die distributiepartners kunnen blijven rekenen op een continue service. Bovendien krijgt de Nederlandse markt hierdoor toegang tot de ventilatieoplossingen waar Renson op inzet en tot de innovatieve ventilatieproducten die binnenkort gelanceerd zullen worden.
Vanaf 1 januari 2018 ruilt Aralco z’n merknaam en corporate branding definitief in voor die van Renson. Een proces waar men nu al met vereende krachten aan bezig is, nu ook het Aralco-personeel het Renson-team kwam versterken.
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2017 - september |
Categorie: Zonwering, Ventilatie
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken