Instagram-sensatie @pepitamola & Neolith
 
Pepita Sierra, beter bekend op de sociale media als @pepitamola, is de nieuwe merkambassadeur van marktleidend gesinterd steenmerk Neolith. Dit meisje van drie jaar heeft al meer dan 200.000 volgers op haar Instagram-account, waarop haar moeder Fabiola vertelt over het dagelijks leven van een kind met het syndroom van Down.
 
Elke dag deelt Fabiola de levenslust van haar dochter. “Pepita is echt inspirerend en dankzij de oprechtheid en authenticiteit van haar verhaal viel de keuze als vanzelfsprekend op haar, toen Neolith zocht naar de perfecte persoon voor de marketingcampagne van 2018.”
Samen met Pepita wil Neolith laten zien hoe de opmerkelijke Neolith-platen schoonheid en prestaties weten te combineren in een woonomgeving waar dagelijks gewone én bijzondere dingen gebeuren.
Door deze momenten te vieren wil Neolith ook aandacht vragen voor en bijdragen aan de sociale integratie van mensen met het extra chromosoom T21. Bovendien zal Neolith in ieder land waar deze campagne internationaal gelanceerd wordt, een gedeelte van de winst van 2018 doneren aan goede-doelen-organisaties die zich richten op het syndroom van Down.
Neolith's Mar Esteve Cortes: "We willen in onze advertentiecampagnes graag werken met mensen die zowel sympathie als bewondering oproepen en die ons publiek weten te raken met hun authenticiteit en originaliteit. Pepita symboliseert alles waar wij in geloven, en wat misschien nog belangrijker is, zij is bijzonder onweerstaanbaar.”
 
 
Delen
 
Categorie: Werkbladen
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google